کلاه هوشمند Snaptrax و کنترل صوتی گوشی

Snaptrax شبیه کلاه بیسبال معمولی است، اما ویژگی های مانند بلوتوث، میکروفون و بلندگو دارد که در گوشه ها و بالای کلاه قرار داده شده اند. اتصال به گوشی هوشمند و تبلت از طریق بلوتوث ورژن 3.0 به پوشنده ی کلاه اجازه می دهد تا تماس بگیرد یا دریافت کند ،به پیامهای و ایمیل ها دریافتی پاسخ دهد و موسیقی را کنترل نماید، با دکمه ای که در کنار کلاه قرار گرفته و برای تنظیم صدا و pair شدن است.

این کاربرد به تنهایی Snaptrax را از سایر فناوری های قابل پوشش جدا نمی کند، اما آنچه می تواند تفاوت اصلی را مشخص کند آزاد بودن فعالیت دستها هنگام استفاده از این کلاه است. این کالا به وضوح برای حرفه های پر مشغله در ذهن تصور شده بود و فقط امکان فراهم شدن وسیله ای کاربردی که بتواند همچنان متصل بماند، تقریباً شبیه یک هدست بلوتوثی اما با ظاهری زیباتر در حیطه ی گوشی های هوشمند بنیان گذاشته شده است و نیز میتوان گفت که، قطعاً طراحی کلاه بیسبال مناسب برای همه ی افراد نیست.

Miller گفت:

« ما کاملاً آگاهیم که هر فردی سلیقه ای مختلف دارد و همچنین با پیش زمینه های ذهنی متفاوتی به سراغ ما خواهد آمد. اهداف گسترده ما شامل اتصال دادن به کلاه سطل مانند و نقاب جلو آن (کلاه های مخصوص بیس بال) می شود و ما حتی طرح هایی برای کلاه های سخت مخصوص کاسبان و کارگران داریم».

با تولید کلاه هوشمند Snaptrax که هنوز در مراحل اولیه است، میلر و تیمش در حال کار روی جزئیات فنی مربوط به باتری و قابلیت شارژ هستند. تمرکز بر روی ایجاد تعادل و توازنی جالب بین عملکرد و راحتی پوشیدن این کلاه در دستور کار است.

او می گوید :

« بدیهی است که ما نمی خواهیم که کل پوشش با باتری پر شود. باید راحت باشد. هدف ما زمان شارژ 90 دقیقه ای و استفاده یکی دو روزی است.»

تیم او ادعا می کند که Snaptrax در برابر تغييرات جوى مقاوم بوده و چهار ترکیب مختلف از رنگهای قرمز و مشکی دارد.

خواندن این موارد پیشنهاد می شود:
Translate »