برترين فناوري هاي پوشيدني آيفا 2018

بزرگترين توليدكنندگان فناوري جهان از چند روز قبل در برلين گرد آمده اند تا جديدترين محصولات خود را در آيفا 2018 به نمايش بگذارند.

نمايشگاه آيفا از بزرگ ‌ترين رويدادهاي فناوري دنيا محسوب مي شود كه به طور رسمي از 31 آگوست (نهم شهريور ماه) تا 5 سپتامبر (چهاردهم شهريور) در برلين برگزار مي شود. انواع ردگير سلامت وو ساعت هوشمند از برترين فناوري هاي ارائه شده از سوي شركت ها در اين نمايشگاه هستند.

Fitbit Charge 3

جديدترين ردگير سلامت شركت Fitbit كه هفته قبل معرفي و در نمايشگاه آيفا عرضه شد Charge 3 نام دارد. اين ابزار ضدآب شباهت بسيار زيادي به يك ساعت هوشمند دارد اما ساعت هوشمند نيست. اين ابزار قابليت نظارت بر ضربان قلب، ردگيري خواب و شنا، پشتيباني از برنامه هاي متفرقه، نمايش پيغام ها با استفاده از گوشي هوشمند و يك حسگر براي اندازه گيري اكسيژن خون را دارد. قيمت اين ابزار 149.95 دلار است.

Garmin Vivosmart 4

اين ابزار جديدترين وسيله ردگيري سلامت شركت Garmin است كه علاوه بر قابليت هاي مدل هاي قبلي شامل اندازه گيري ضربان قلب، ردگيري شنا، خواب، نمايش هشدارها و غيره، قابليت جديدي موسوم به Body Battery را ارائه كرده است. اين قابليت با تجزيه و تحليل اطلاعات مختلف به كاربر اعلام مي كند كه چه زماني بيش از اندازه براي انجام فعاليت بدني خسته است. قيمت اين ابزار 129.99 دلار است.

Casio Pro Trek Smart WSD F3

اين ساعت هوشمند گزينه مناسبي براي ماجراجويي در طبيعت است. ساعت Pro Trek Smart WSD F30 مجهز به يك جي پي اس داخلي با پشتيباني آفلاين بوده و داراي حالت نمايش monochrome است كه امكان حفظ باتري را به مدت 3 روز در اختيار مي گذارد. سيستم عامل اين ساعت Wear OS محصول گوگل است و در نتيجه مي توان بسياري از برنامه ها را روي آن نصب كرد. قيمت اين ابزار 549 دلار است.

Diesel On Full Guard 2.5

اين ساعت هوشمند با طراحي جمع و جور تمام ويژگي هاي يك ردگير سلامت را به همراه قابليت هاي يك ساعت هوشمند پيشرفته در اختيار مي گذارد. اين ابزار علاوه بر اندازه گيري ضربان قلب و نمايش پيام ها با استفاده از گوشي هوشمند به جي پي اس داخلي مجهز بوده و امكان پرداخت آنلاين را نيز در اختيار مي گذارد. قرار است اين ابزار در ماه اكتبر به بازار عرضه شود و قيمت آن هنوز مشخص نيست.

Sony Fes Watch U

شركت سوني در ساخت صفحه نمايش و بندهاي اين ساعت از كاغذ و جوهر الكترونيكي استفاده كرده است. بنابر اين مي توان طرح ها و نقش هاي بسيار متنوع را در اين ساعت مورد استفاده قرار داد. اما سيستم عامل اين ساعت اختصاصي است و بسياري از برنامه هاي موجود در بازار روي آن اجرا نمي شوند. قيمت اين ابزار 700 دلار است.

خواندن این موارد پیشنهاد می شود:
Translate »