پوشیدنی ها و لوازم جانبی رونمایی شده در CE Week 2016

نیویورک در روزهای اخیر شاهد برگزاری همایش سالیانه ی CE بود. یک گردهمایی از سازندگان سخت افزار و فراهم کنندگان خدمات و تقریبا هر کسی که تکنولوژی دستی دارد. در این نمایشگاه انواع پوشیدنی ها، گوشی ها و تجهیزات جانبی متفاوتی رونمایی شد.

1. Richline :امسال پوشیدنی های خود را بیشتر در جهت مطابقت با مد روز و فشن ارائه کرد که شامل دستبندهای نوتیفیکیشن می شد که از رنگ های ترکیبی ال ای دی و ویبره برای نشان دادن دقیق این موضوع که چه کسی با شما تماس گرفته است استفاده می کنند.همچنین تگ های NFC که در مرواریدهای کوچک تعبیه شده اند و به زوج ها این امکان را می دهند که برای هم پیام بفرستند.

2.Oura: انگشتر هوشمند خود را رونمایی کرد یک پوشیدنی برای تجزیه و تحلیل رفتارهای روزانه و شبانه برای کاهش استرس و افزایش کیفیت خواب.

3.شارژر Zus car :که نه تنها در ماشین امکان شارژ گوشی را فراهم می کند بلکه مکان دقیق پارک خودرو را نیز به شما نشان می دهد با استفاده از بلوتوث و رادیوی GPS  مکان دقیق خودروی شما در حافظه ی گوشی ذخیره می شود.

4.معمولا همگی تمایل داریم برای مسیریابی بهتر بتوانیم به راحتی گوشی را بر روی داشبورد ثابت نگه داریم، از جمله تجهیزات جانبی رونمایی شده مانت های ماشین بود که در دو نسخه ی چسبان و مدلی که به خروجی هوا متصل می شود ارائه شد و با کمک یک دیسک فلزی در پشت گوشی آن را ثابت نگه خواهند داشت.

5.شاید روزی همه ی گوشی ها یک پروژکتور مانند موتو Z داشته باشند اما در حال حاضر Aiptek مدل های خارجی و قابل حمل متعددی را رونمایی کرد . در مدلی که با گوشی های ویندوز ۱۰ و اندرویدی سازگار بود شما می توانید با اتصال این پروژکتور به تبلت خود فیلم ها و پروزنده های خود را همه جا و در هر اتاقی به نمایش بگذارید.

6.از جمله موارد دیگر باید به دوربین های کره ای  متنوع ۳۶۰ درجه ی واقعیت مجازی اشاره کرد که یکی از آنها به نام ALLie اگر چه نیازی به پریز برق دارد اما با یک پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۰۰، قابلیت های مادون قرمز، اتصال به سرویس ابری و پشتیبانی از لایو استریمینگ یوتیوب به شدت قدرتمند است.

7.لنوو نیز فب پرو ۲ خود را که نخستین گوشی ارئه شده با تکنولوژی تانگو است را رونمایی کرد که با استفاده از سنسورهای قدرتمند خود محیط طراف را اسکن می کند و یک نمای سه بعدی از آن مکان می سازد تانگو راه را برای بسیاری از اپلیکیشن های واقعیت افزوده باز کرد. از قابلیت های این گوشی برای طراحی دکوارسیون به صورت واقعیت افزوده و انجام چندین بازی استفاده شد و قرار است به هنگام آغاز فروش ۳۰ اپلیکیشن مختلف برای فب پرو ۲ در دسترس قرار گیرد.

 

خواندن این موارد پیشنهاد می شود:
Translate »