مهسا عبدالهی
اسامی گروه:
کلیه بخش های همه طرحها به صورت انفرادی تهیه شده اند.
تعداد look دریافتی:
4
منتور:
توضیحات:
بالاتنه فلزی روی لباس عروس قرارمیگیرد لباس دورنگ صورتی ومشکی به دومدل طراحی شده است دریک مدل اریگامی روی سرشانه به صورت استین قرارمیگیرد ودرمدل دیگر اریگامی روی شکم دکمه میشودوتزئینات کمربه قسمت جلواورده میشودوقسمت مشکی دیده میشود.
وضعیت حقوقی اثر:
لوک 1،2 و 3 نشان شیما لوک 4 نشان شیما و مالکیت معنوی دریافت کرده است.
اسامی گروه:
کلیه بخش های همه طرحها به صورت انفرادی تهیه شده اند.
تعداد look دریافتی:
4
منتور:
توضیحات:
بالاتنه فلزی روی لباس عروس قرارمیگیرد لباس دورنگ صورتی ومشکی به دومدل طراحی شده است دریک مدل اریگامی روی سرشانه به صورت استین قرارمیگیرد ودرمدل دیگر اریگامی روی شکم دکمه میشودوتزئینات کمربه قسمت جلواورده میشودوقسمت مشکی دیده میشود.
وضعیت حقوقی اثر:
لوک 1،2 و 3 نشان شیما لوک 4 نشان شیما و مالکیت معنوی دریافت کرده است.
look 1
توضیحات در خصوص look 1:
–
ارتباط look1 با مفهوم آینده:
–
look 2
توضیحات در خصوص look 2:
–
ارتباط look 2 با مفهوم آینده:
–
look 3
توضیحات در خصوص look 3:
–
ارتباط look 3 با مفهوم آینده:
–
look 4
توضیحات در خصوص look 4:
–
ارتباط look 4 با مفهوم آینده:
–
نظر جشنواره
نظر دبیر جشنواره:
مهسا عبدالهی از شهرستان مراغه آذربایجان شرقی یکی از پر کارترین، پیگیرترین و فعال ترین شرکت کننده اولین دوره جشنواره لباس آینده و فناوری در پوشیدنی ها بود. طرح های او به لحاظ تکنیک اجرا و ایده هایی که خود او در نظر داشت بسیار پر کار و هزینه بر بودند. به طور مثال روی لوک 1(لباس عروس) یک بخش فلزی قرار بود نصب شود که به دلیل برخی جوانب قانونی امکان نمایش یا تصویربرداری آنرا نداشتیم. مهسا عبدالهی از فرم ها و منطق فرم های طبیعی الهام زیادی برای طراحی آثارش گرفته بویژه در لوک شماره 4 به خوبی این موضوع را می شود دید.
ارتباط با مُدااُم:
در لوک شماره 4 این طارح به لحاظ استفاده از عنصر تکرار تا حدود از خصوصیات مُدااُم استفاده شده است.
ارتباط با تصویر آینده از نظر جشنواره:
جشنواره در خصوص این طرح و ارتباط آن با موضوع آینده نظری ندارد.
نظر دبیر جشنواره:
مهسا عبدالهی از شهرستان مراغه آذربایجان شرقی یکی از پر کارترین، پیگیرترین و فعال ترین شرکت کننده اولین دوره جشنواره لباس آینده و فناوری در پوشیدنی ها بود. طرح های او به لحاظ تکنیک اجرا و ایده هایی که خود او در نظر داشت بسیار پر کار و هزینه بر بودند. به طور مثال روی لوک 1(لباس عروس) یک بخش فلزی قرار بود نصب شود که به دلیل برخی جوانب قانونی امکان نمایش یا تصویربرداری آنرا نداشتیم. مهسا عبدالهی از فرم ها و منطق فرم های طبیعی الهام زیادی برای طراحی آثارش گرفته بویژه در لوک شماره 4 به خوبی این موضوع را می شود دید.
ارتباط با مُدااُم:
در لوک شماره 4 این طارح به لحاظ استفاده از عنصر تکرار تا حدود از خصوصیات مُدااُم استفاده شده است.
ارتباط با تصویر آینده از نظر جشنواره:
جشنواره در خصوص این طرح و ارتباط آن با موضوع آینده نظری ندارد.